Pàgines

dilluns, 29 d’octubre del 2012

Som uns crackis amb el GIMP

Aqui estàn els meus exercicis amb el GIMP. En el primer exercici, hem hagut de passar una imatge d'un pernil a blanc i negre. Es molt fàcil, es selecciona la imatge i es va a: Colors/Components/Mesclador de canals i es clica a la casella que posa: Monocrom.




En aquest segon exercici hem hagut de fer més petita aquesta peculiar imatge del conegut hit "Gagnam Style". Per fer-la més petita la hem reduït al 10, 50 i 75% respectivament. La última de totes és la original. Es va a: Imatge/Escala i triem que les mides estiguin expressades en percentatges. Aleshores, posem el percentatge que hem escollit.









L'últim dels exercicis consisitia en agafar un quadre famós i canviar-li alguna cosa referent al color. Jo vaig optar per canviar el color de la pell del protagonista del quadre "El Crit".
Vaig utilitzar la vareta màgica per seleccionar zones contigües del mateix color i després, per mitjà del mesclador de canals vaig fer que la zona eleccionada fos de color verd.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada