Pàgines

dilluns, 1 d’octubre del 2012

Les MEVES inteligències múltiples

Les inteligències múltiples que crec que tinc són la lingüística, la musical i la visual-espacial.

Crec que tinc la lingüistica bàsicament perque m'encanta crear històries i guions per a possibles pel·lícules.
 Penso que també tinc la musical perque cada dia escolto música i m'encanta tocar el piano. A part, també em resulta força fàcil crear melodies amb el teclat i programes informàtics.
La inteligència múltiple amb la que més reconegut em sento és la visual-espacial, ja que una de les coses que més m'agrada fer és editar videos i fer pel·lícules. A part, també tinc un canal al YouTube on puc expressar aquesta intel·ligència penjant les meves creacions.

Aqui us poso una combinació de la meva intel·igència musical i la visual-espacial

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada